Alla inlägg den 3 maj 2008

Av sarakarolina - 3 maj 2008 22:33

Ännu en jobbdag som varit jobbig. Men nu är det bara en dag kvar sedan är jag ledig i en hel dag :D som jag kommer njuta av måndagen ;)

Idag har jag jobbat och varit på middag. Sett Martin bada för första gången ( i år) i sjön. Såg kallt, men väldigt skönt ut. Hade jag haft badkläder hade jag också hoppat i utan tvekan.

Men nu är jag hemma med LenaPena igen. Lena ligger här bredvid och kollar på tv, jag håller på att somna. Emil håller mig sällskap, skickar egengjorda teckningar till mig :) De är fina. Vi planerar vår dag vi ska ha här framöver. Spännande att se vad vi hittar på, senast blev det bad och en lång promenad. Det var en rolig dag :)
Nicke är på fest i nyktert tillstånd. Nykter eller icke nykter tråkigt vilket som. Får ändå somna i en tom säng, men jag slipper i alla fall vakna ensam. Nä nu ska jag vara med LenaPena sedan blir det sängen för min del. Imorgon är en ny dag, då ska jag jobba (men bara fyra timmar), sedan ska jag på middag hos farmor, hela familjen och sedan lär väl jag inte se skymten av Nicke på hela kvällen eftersom han lär väl pappa kidnappa haha. 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards