Alla inlägg den 7 maj 2008

Av sarakarolina - 7 maj 2008 21:28

Hemma, mycket skönt (trots det otroligt sega internet vi har, som jag hört via rykten. Men man kan överleva trots segt internet, kolla på mig). Var förbi grannarna och visade att jag är tillbaka, haha. De blev lika glada som alltid och jag var lika snäll som alltid. Det bara haglade ut snälla komplimanger, eller inte ;) vi har en sån underbar relation ;)

En lång dag på staden blev det tidigare denna dag, har växlat in pengar nu iaf. Hon i kassan var snäll och berättade allt vi skulle passa oss för, det var mest killar haha. Så nu är allt färdigt inför resan, fick tågbiljetterna till hemresan idag på posten också satt. Solkräm och after sun lotion inhandlades idag också och nagellack. Bestämde träff med en knepig kvinna också, men nu är det över och fixat. 

Nu har jag lagt in tvätt i garderoben, röjt lite på rummet och äntligen gjort färdigt min komplettering på rapporten. Passade på att lägga till lite extra, så nu hoppas jag han kommer bli nöjd, läraren alltså.

Imorgon har jag och Stina en dejt med vår gamla lärare (fast hon vet inte att vi kommer just imorgon) som vi hade 4-6 och lite i 9:an. Ska bli spännande och superskoj eftersom det är en favvis :)

Annars har det inte hänt så mycket mer idag, var ju snäll och städade innan jag lämnade huset. Glömde äta frukost och lunch, så det blev en klä-på-sig-och-äta-nudlar-fem-minuter-innan-bussen-gick grej vid halv ett. Det var stressigt och tråkigt att nudlarna varken hann avnjutas eller ätas upp. Dålig tidsplanering helt enkelt.

Och nu orkar jag inte blogga mer för det var också tråkigt. Nä nu ska jag sova, för jag är duktig och går och lägger mig i tid :) oftast i alla fall haha. 


God natt Sundsvall (och resten av bloggvärlden)



Av sarakarolina - 7 maj 2008 10:45

En ny dag. Ska ta och klä på mig nu sitter i soffan i kläder som inte är mina haha. Försöker fixa till det som ska kompletteras på rapporten, går sådär. Sedan har jag ju religionsläxa, hemsidan i webbdesign som ska in och dessutom den stora läxan i webbdesign som är programmering. En ledig dag idag i alla fall, skönt. Ska åka in på stan snart, har massa ärenden att göra bland annat växla in pengar till nästa vecka, spännande. Sedan blir det hem och kolla på det nya köket och möjligen göra färdigt min rapport, det skulle ju vara skönt i alla fall kan jag lova.

Nä nu ska jag vara snäll med LenaPena och hänga upp hennes tvätt och plocka ur diskmaskinen innan jag åker härifrån.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards