Alla inlägg den 15 maj 2008

Av sarakarolina - 15 maj 2008 17:51

Håller på att packa, tar en liten paus. Svårt att välja kläder alltså.  Just nu är jag i det stadiumet då alla kläder ligga på sängen. Dags att välja vilka som ska få följa med och vilka som ska få stanna hemma.

Jag har i alla fall en strategi,att packa så lite som möjligt. Att packa gamla saker som jag kan slänga där nere för att sedan kunna fylla väskan med massa nytt haha. Billigt och nödvändigt eller något liknande ;)

Vilket fall som helst lär jag väl ändå glömma något i slutändan, men då får jag väl springa i sthlm på lördagen och shoppa det då haha.

Av sarakarolina - 15 maj 2008 14:57

En kort skoldag följt av en shoppingtur med syster. Sedan hem och komplettera rapporten (igen)(igen)(igen)(igen)(igen). Japp femte gången jag kompletterar den, så nu jäklar får det vara nog. Han sa i alla fall att om jag bara la till en sakt till så blir det högsta betyg, får se om han håller det.

Annars har jag en grej kvar på webbdesignen. Sedan är den kursen färdig också. Resten av kvällen består av packa, springa fram och tillbaka till Carro för att se vad hon lägger i sin resväska. Ja ungefär sådär ser dagen ut för mig.

Resten av familjen for just iväg på urnnedsättning. Jag kände att jag inte orkade med den biten, känslomässigt. Jag har tagit mitt farväl och har resten i mitt hjärta.


Så nu blir det att rycka upp sig, packa väskan och göra färdigt webbdesignen. Kanske ringa Lina för en promenad, har jag varit med henne varje dag denna vecka. Trevligt men ovanligt :) de senaste tre åren när vi gått på olika skolor har vi inte hunnit med varandra på samma sätt som förr, men nu är det precis som på gamla dar. Ja jag får ju inte glömma Henkeponken heller. Han brukar ju också vara med på ett hörn eller två.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards