Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Torsdag

Av sarakarolina - 15 maj 2008 14:57

En kort skoldag följt av en shoppingtur med syster. Sedan hem och komplettera rapporten (igen)(igen)(igen)(igen)(igen). Japp femte gången jag kompletterar den, så nu jäklar får det vara nog. Han sa i alla fall att om jag bara la till en sakt till så blir det högsta betyg, får se om han håller det.

Annars har jag en grej kvar på webbdesignen. Sedan är den kursen färdig också. Resten av kvällen består av packa, springa fram och tillbaka till Carro för att se vad hon lägger i sin resväska. Ja ungefär sådär ser dagen ut för mig.

Resten av familjen for just iväg på urnnedsättning. Jag kände att jag inte orkade med den biten, känslomässigt. Jag har tagit mitt farväl och har resten i mitt hjärta.


Så nu blir det att rycka upp sig, packa väskan och göra färdigt webbdesignen. Kanske ringa Lina för en promenad, har jag varit med henne varje dag denna vecka. Trevligt men ovanligt :) de senaste tre åren när vi gått på olika skolor har vi inte hunnit med varandra på samma sätt som förr, men nu är det precis som på gamla dar. Ja jag får ju inte glömma Henkeponken heller. Han brukar ju också vara med på ett hörn eller två.



 
 
Ingen bild

stina

15 maj 2008 17:34

Undra hur många gånger jag kommer få komplittera min ;) Kommer bli jobbigt där efter ett tag, att springa fram och tillbaka vill säga, men jag förstår om du vill göra dig redo för beachen ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarakarolina - 27 juli 2008 22:00

Ni kan nu följa mig på http://sarakarolinas.blogg.se

Av sarakarolina - 27 juli 2008 09:24

Trots en trevlig utgång igår, som slutade lite annorlunda men med mys, var man ändå uppe med tuppen denna morgon. Men det gäller att passa på att njuta av sin lediga helg, så jag kan ju knappast sova bort den. Så idag ska jag och Lina cykla ner till ...

Av sarakarolina - 26 juli 2008 21:36

Äntligen en roadtrip till Hudik med familjen. Älskar verkligen den lilla staden, de små affärerna, miljön och ja det ligger lagom lång bort. Fick agera chafför både dit och hem, vilket kunde slutat i katastrof, för jag är världsbäst på att somna i bi...

Av sarakarolina - 25 juli 2008 19:26

Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Möttes av ett: Hej här har du middag, det är rester från lunchen du får äta med simba. Vi ska iväg på fest. Lås dörren innan du går och lägger dig. Var snäll med Simba. Åk inte massa med bilen som du brukar göra. ...

Av sarakarolina - 24 juli 2008 21:35

Rubriken säger egentligen allt. Mina dagar ser ut som följande. Kliver upp, äter frukost, diskar, bäddar sängen, klär på mig, går till bussen, jobbar, åker hem, kollar postlådan, läser posten, vattnar blommorna, sätter igång tvn och lägger mig helt s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards