Alla inlägg den 29 maj 2008

Av sarakarolina - 29 maj 2008 22:53

Jag har glömt att skriva om min nya STORA kärlek. Underbart! Vilken känsla, den är tillbaka och jag njuter. 


Strimmor, jag kan ha förlorat min heder.  Jag kan ha förlorat allt. Men när solen går upp är vi långt härifrån, så jag håller huvudet kallt. Du och jag har ingenting och vi kan inte knäcka varandra. Vi måste inte hålla tankarna klara. 


Strimmor, hur många gånger ska våren kunna drabba dig om igen. Och ljuga de vackra historierna om den stora kärleken.

Av sarakarolina - 29 maj 2008 20:40

Dagarna går fort nu för tiden. Solbrännan börjar sakta försvinna känns det som. Inge mer skolarbete och jag har fått de flesta av mina betyg, skönt. Funderar på en ny utlandsresa inom kort, mycket frestande. Köpt mig en ny dator idag, trevligt värre. Massa jobb i sommar, vilket jag inte direkt planerat in så jag ska försöka bli av med några pass så jag blir ledig. Blivit erbjuden ett nytt jobb, köra lastbil. Känns inte direkt som ett jobb för mig, men det skulle ju ändå vara ganska roligt haha.

Mösspåtagning inklusive festande. Känner mig trött. Men jag ska bli vän med min nya dator denna kväll så jag får nog hålla mig vaken en liten stund till. Imorgon blir det åter fest, så på lördag tänker jag agera död i sängen. Det är i alla fall min plan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards