Alla inlägg den 1 juni 2008

Av sarakarolina - 1 juni 2008 22:49

Okej idag erkänner jag, det är varmt ute. De andra dagarna har jag inte direkt tyckt de varit super varmt, men idag tycker till och med jag att det är varmt ute. Kan bero på att det verkligen var varmt ute eller att jag äntligen ställt om mig till det svenska vädret, beror på hur man ser på det hela.

Åkte buss i värmen idag, satt med en gammal simmare (alltså en ung tjej som jag simtränade för ett år sedan). Hon satt och berättade om sin fylla de senaste dagarna och sina tre liter sprit. Då blev jag genast nere, den unga tjejen med tre liter sprit. Det var verkligen fulla på fulla och slagsmål och lögner för föräldrar med mera och allt delgav hon för mig. Jag skulle aldrig ha övergett mina små barn på simningen, de behövde verkligen mig nu går det nerför för dessa (kan jag låtsas som att jag spelar stor roll i deras liv). Vilket fall som helst kändes det fel när hon satt och berättade allt detta för mig. 

Och jag och min nya dator kommer ganska bra överens, men jag sliter på skolans dator just nu, onödigt att slita på min fina nya i förtid liksom ;) Annars har jag haft intensiva dagar just nu, men kommande veckan är ganska lugn har jag hört. Förhoppningsvis blir det ändring på det, annars vet jag någon som kommer gå i taket ha!


Och imorgon ska min pappa fixa lite grejer till mig, spännande spännande. Jag håller mina tummar för detta alltså! Iaf ena för jag tror det är detta jag vill, haha!  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards