Alla inlägg den 15 juni 2008

Av sarakarolina - 15 juni 2008 20:11

Idag blev det birsta med mamma. Faktiskt så var jag duktig och köpte endast en almanacka (ja förlåt stina tyvärr på akademibokhandeln) och en håkan inspirerande t-shirt till en viss grabb ;) okej då jag erkänner sedan höll det på att bli en kamera, men den var tyvärr slut. Och så har jag fixat hemförsäkring och mobilt bredband som jag ska ha tillfälligt under sommaren tills det riktiga bredbandet kommer.

Okej nu tror ni kanske att jag var duktig och köpte ingen kamera och att jag inte kommer göra det heller, men tyvärr ska jag beställa hem den imorgon :D och nu är allting färdigt packat :D det enda som ska packas ner nu är kläderna men det får jag göra på lördag innan jag åker. Snacka om osammanhängande inlägg haha. Och imorgon flyttar Lina o Henke. Ska bli spännande att få komma på besök hos mina grannar ;)


Och till dig som anser att jag är arbetsnarkoman, HA jag har inte jobbat på fyra veckor :D  och det är väldigt skönt och en välbehövlig vila kan jag lova. Men om två veckor börjar jag jobba heltid i två månader, därefter får vi se vad som händer på jobbfronten. Antar att jag måste jobba för att betala räkningar, men jag ska nog inte jobba mer än nödvändigt alltså ;) bara så jag klarar räkningarna precis sedan ska jag göra det som faller mig in just den dagen :D



Leona Lewis - Better in time (man skulle kunna tro att det är jag som skrivit den, fast tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för det).


Av sarakarolina - 15 juni 2008 12:12

Det blev birsta igår med syster. Man kan ju tro att jag inte skulle handla något men det blev en stor klädställning till garderoben och så klickade jag hem mobilen denna morgon så den är på väg inom två veckor.

Men nu ska jag bara betala soffan och köpa kameran sedan ska jag inte köpa något mer till jag åker till Gotland, det vill säga om 7 dagar haha :)


Nu säger mamma att vi ska på birsta, kanske jag ska köpa mig kameran idag då? :) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards