Alla inlägg den 7 juli 2008

Av sarakarolina - 7 juli 2008 21:33

Vuxenpoängen växter. Jobb varje dag trots svår förkylning. Ingen ligga-i-sängen-och-njuta kvällar i njurunda efter jobbet (ja jag jobbar två veckor i njurunda nu som omväxling) utan hem till lägenheten för att kolla post, eventuellt betala räkningar ( ja jag har ju fortfarande inte fått någon hyresavi och då har jag bott där i 8 dagar och man brukar ska betala i förväg) och vattna mina blommor. Plocka lite granna, möblera om ytterligare och dammsuga av golven. Ja sådär ser mina dagar ut just nu och kommer troligen göra de kommande två veckorna men det har jag ingenting emot. Tycker det är mysigt mitt nya vuxna liv. Och det är riktigt trevligt att gå på ica och dra sitt alldeles egna icakort och samla bonusspoäng och gratischeckar.


Idag skickade jag även in ansökan om att ge blod (har ju gått 6 mån efter min senaste tatuering som det måste göra). Som sagt jobbet i njurunda är inte direkt ansträngande man hinner med mycket, speciellt om man tar med sig den lilla svarta platta saken och det mobila internet.  

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards