Alla inlägg den 14 juli 2008

Av sarakarolina - 14 juli 2008 18:54

Och det är en så jäkla skön känsla så skön att jag bara måste skriva det. Jag är inte kär i dig längre och kommer inte bli det igen heller :) Jag har verkligen kommit över dig denna gång. Aldrig mer du och jag.

Och det bästa, jag känner mig öppen för förslag igen.



Even though I really love you
I'm gonna smile 'cause I deserve to (yes, I do)
It'll all get better in time
Av sarakarolina - 14 juli 2008 14:39

Händer inte så mycket på jobbet. Har haft några kunder. Slutar om två timmar så vi har börjat nedräkningen, vilket känns bra. Annars fördriver vi dagarna med att prata, ja inte bara skit utan om livets viktiga ting. Carro har just nu killproblem, vilket jag anser är helt överskattat. Tur att man lever ett lätt singelliv utan minsta problem :D

Av sarakarolina - 14 juli 2008 11:57

Jag och Carro kom fram till att detta är rena semestern, några få gäster varje dag och lite dricks. Förra veckan fick vi hela 86 kr i dricks. Jag menar extra pengar för att sitta vid datorn mår man inte direkt dåligt av.

Förutom att göra ingenting funderar vi på om vi ska besöka Skönsmon idag. Ja Oskar jag bor på SKÖNSMON! Det står det på mina papper faktiskt. Jag har ju trots allt ansvar för både blommor, post och dammråttor. Och dagens höjdpunkt är ju ändå att kolla postlådan.

Och så saknar jag min garderob. Verkligen mitt favoritrum i lägenheten. Jag menar vem gillar inte att sitta i garderoben och kolla på sina kläder? Nä precis, sedan kanske inte alla har samma tur att kunna sitta i sin garderob som jag har :) 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards