Alla inlägg den 13 maj 2008

Av sarakarolina - 13 maj 2008 20:36

Idag blev det stan med Stina en stund efter skolan, köpte ännu en julklapp ( till den lilla grabaten), generöst av mig. Därefter blev det birsta med mamma och Nina där jag införskaffade mig ett par nya skor, som enligt Nina var de mest tjejiga jag någonsin ägt. Dessutom köpte jag 8 svarta assietter och tuggummi. En studenpresent till Lina (den roliga presenten) har jag hunnit med också, fast iofs köpte jag den inte idag, men jag fick betala den idag :)


Inte så mycket mer att säga om dagen. Förutom att jag börjar förstå grekiskan och det börjar sakta gå framåt och då menar jag sakta. Dessutom har Linnea namnsdag idag, bör ju uppmärksammas lika mycket som att hennes tal idag var väldigt bra skulle till och med vilja påstå skita bra. Så då vet ni det.

Har en hemlis på gång också, spännande :) ska på möte inom kort och sedan får vi se vad det resulterar i, förhoppningsvis precis det jag vill och behöver.

Av sarakarolina - 13 maj 2008 10:26

Har webbdesign, det är rena grekiskan. Förstår ingenting, inte för att jag orkar förstå heller. Less på skolan nu, speciellt webbdesign och historia. Det mesta är fasen grekiska nu för tiden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards